ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodka Pomocy Społecznej w Skwierzynie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Deklaracja dostepności

Akapit nr 1 - brak tytułu

Deklaracja dostępności
Ośrodek Pomocy Społecznej w Skwierzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Skwierzynie.
Data publikacji strony internetowej: 2013-09. Data ostatniej istotnej aktualizacji: na bieżąco.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
  • Część dokumentów zamieszczono jako skan wersji papierowej,
  • Dla informacji brak właściwej relacji,
  • Na stronie nie określono prawidłowej wartości celu danych wejściowych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-11-26.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-25.
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Aleksandra Górka, . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 508 051 456. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Ośrodek Pomocy Społecznej w Skwierzynie, Batorego 15, 66-440 Skwierzyna
  1. W budynku znajdują się 2 wejścia. Jest podjazd dla wózków.
  2. Brak windy. Schody i korytarze nie spełniają norm szerokości.
  3. Są pochylnie. Brak platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
  4. Jest 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
  5. Jest możliwość wstępu z psem asystującym.
  6. Jest możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.
  7. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
  8. Jest możliwość wyjścia do osoby z niepełnosprawnościami.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Skwierzynie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Zabielska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-30 14:33:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zabielska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-30 14:43:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Bilon-Kruś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-25 11:53:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1058 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »